Vanliga frågor - FAQ

 

Vart levereras varan jag har beställt?

Den levereras antingen till din brevlåda eller till närmaste postombud. Vart varan levereras beror på varans storlek och i vissa fall på vilket leveranssätt du valt när du köpte varan.

 

När kommer min vara?

Vi skickar en beställd vara inom en arbetsdag. I ovanliga fall kan det ta längre tid och vi meddelar då kunden. Vi är väl medvetna om att det i många fall är viktigt för kunden att varan kommer snabbt.  

 

Kan jag skicka tillbaks en vara om jag ångrar mig?

Visst kan du det. Du har alltid 30 dagars öppet köp hos oss, och det gäller alla våra varor. Kontakta oss på kundtjänst så guidar vi dig. I de flesta fall krävs av hygienskäl att varan är ouppackad för att vi ska kunna ge full återbetalning.

 

Finns det garanti på era produkter?

Ja du som konsument har alltid två års garanti när du handlar varor på nätet. Våra produkter håller högsta kvalitet och vi är måna om att kunden också ska uppleva det så. Se mer om konsumetköpslagen här. Beroende på vad problemet är på en produkt kan reklamationen att bedömas olika.

 

Jag har hört talas om att det finns något som heter "Fritt val". Hur funkar det?

Om du bor i Stockholms län an få upp till 1770kr rabatt på en rollator! Du behöver då en rekvisition från din komun. Läs hur du gör här: Vårdgivarguiden

De produkter som du kan söka bidrag för finner du här: Hjälpmedel som omfattas av "Fritt val"

 

Hur väljer jag rollator?

Alla våra rollatorer håller högsta klass, både vad gäller komfort och hållbarhet. Fundera över hur du kommer att använda din rollator och vilka egenskaper som är viktiga för dig. Om du är osäker på hör gärna av dig till oss så guidar vi dig. Och du har alltid 30 dagars öppet köp när du handlar hos oss.

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen